Taylor Swift Mash-Up - Anthem Lights

✟田✟ 昶 炜:

陆维luv baker:

【“一首歌唱遍霉霉九个男友”】

没个性就是我的个性:“霉霉的歌可以让她的7个前男友组个乐队来唱,毕竟有切身体验会唱的更有真情实感,我想这个乐队应该会叫TF boys(Taylor's Former boyfriends).”

亲爱的西薇:“按顺序来:Love Story' You Belong With Me' Back To December' Mean' Ours' We Are Never Ever Getting Back Together' I Knew You Were Trouble' 22' Red' . ✨✨✨✨”

霉霉的歌被这首不插电给串了遍,只能说:“太有才。”

霉霉至2015年一月前所有专辑下载地址:

她退出流媒体太可惜了。


歌词(翻译自ChristinaPerri

We were both young when I first saw you

我初次见你时我们都是那么年轻

I close my eyes

我闭上眼睛

And the flashback starts

回想着那些时光

I'm standing there

我就站在那里


On a balcony in summer air

那个夏日的阳台上


See the lights

看那些光

See the party, the ball gowns

还有聚会和晚礼服

I see you make your way through the crowd

我看到你从人群中向我走来

And say hello, little did I know

和我打招呼 那时我并不了解你


That i was Romeo, i was throwing pebbles

我是罗密欧 我向你示爱之后

And my daddy said stay away from Juliet

我父亲却让我远离你

And I was crying on the staircase

我却蜷坐在楼梯间里偷偷地抹眼泪

Begging you please don't go,

祈求你不要离开

cause you belong me

因为你应该和我在一起啊

you could see that I'm the one who understands you

你知道我是那个了解你的人

Been here all along, so why can't you see?

我一直在你身边 为什么你却看不见


you belong with me,

你应该和我在一起


Standing by and waiting at your back door

一直等着 在你家后门等待着

All this time how could you not know?

都这么久了 你为什么就是不明白

Baby, you belong with me, you belong with me

亲爱的 你应该和我在一起

so glad you made time to see me

很高兴你抽空来看我

How's life? Tell me, how's your family?

你过得好吗?家人都还好吗?


I haven't seen them in a while

我好一阵子没有看到他们了


You've been good, busier than ever

你一直过得不错,比以前更忙


A small talk, work and the weather

我们寒暄了几句 工作怎样 天气如何


Your guard is up, and I know why

你对我有了防备 我也知道为什么


Because the last time you saw me

因为最后一次见面的情景

Is still burned in the back of your mind

依旧清晰的烙印在你脑海

You gave me roses, and I left them there to die

你送我玫瑰花 我却放著任它们枯萎


So this is me swallowing my pride

所以 这次是我放下了架子

Standing in front of you, saying I'm sorry for that night

站在你面前 对那一晚表示抱歉


And I go back to December all the time

那个十二月一直在我脑海里

It turns out freedom ain't nothing but missing you

自由不算什么 我还是只想著你

Wishing I'd realized what I had when you were mine

要是在我拥有你的时候能领悟到这一点就好了


I go back to December all the time

那个十二月一直在我脑海里


Someday, I’ll be living in a big old city,

总有一天 我会住在一个让人大呼“棒极了”的城市

And all you’re ever gonna be is mean.

而你将得到的只是 无止尽的卑鄙


Someday, I’ll be big enough so you can’t hit me,

总有一天 我会变的足够强壮 这样你就不能再伤害到我

And all you’re ever gonna be is mean.

而你将得到的只是 无止尽的卑鄙


Why you gotta be so mean?

为什么你如此卑鄙?

don't you worry your pretty little mind

不用担心你的那些小想法

People throw rocks at things that shine

人们总是会打击那些有才华的事物

And life makes love look hard

生活总是会让爱情看上去很艰难


why you gotta be so hard

为什么生活如此艰难?


The waters rough

总是会有风险


But this love is ours

但这份爱情是我们自己的

We are never ever ever getting back together,

我们永远都不可能回到在一起的时光

We are never ever ever getting back together,

我们永远都不可能回到在一起的时光


I knew you were trouble when you walked in

当你走近我生活的那一刻 我就知道你是我无法逃避的陷阱


So shame on me now

所以我只能傻傻地责怪自己

Flew me to places I'd never been

你带我领略我未曾浏览的风景


Till you put me down oh

现在我躺在冰冷的地面上

I knew you were trouble when you walked in

当你走近我生活的那一刻 我就知道你是我无法逃避的陷阱


So shame on me now

所以我只能傻傻地责怪自己

Flew me to places I'd never been

你带我领略我未曾浏览的风景

I'm feeling 22

我感到22岁青春绽放


Losing her was blue like I'd never known

失去她 我感受到了前所未有的痛苦


Missing her was dark grey all alone

想念她的感觉就像是孤独的暗灰色


Forgetting her was like trying to know

忘记她就像是去尝试着认识

somebody you've never met

一个你从未见过的人


But loving her was red so red

但爱她的感觉却是如此炽热的火红


loving her was red so red

爱她的感觉却是如此炽热的火红


loving her was red so red

爱她的感觉却是如此炽热的火红


loving her was red so red

爱她的感觉却是如此炽热的火红

评论
热度 ( 190 )

© Kaliry | Powered by LOFTER